Η συμφωνία αγοράς γίνεται με τον ΑΫΦΑΝΤΗ ΚΩΝ. ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ στη διεύθυνση: Αλμυρού 30, 38334. Σε περίπτωση ερωτήσεων ή παραπόνων, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο androniki@ayfanth.gr ή στο 2421020155.
Ολοκλήρωση σύμβασης
Επιλέγοντας το πλήκτρο “Αποστολή Παραγγελίας”, προχωράτε σε μία δεσμευτική αγορά για τα είδη που βρίσκονται στην φόρμα παραγγελίας. Όταν προχωρήσετε στην κατάθεση της παραγγελίας σας, θα λάβετε μία επιβεβαίωση παραγγελίας με email. Η σύμβαση ολοκληρώνεται με την παραλαβή της επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας. Γλώσσες διαθέσιμες για την ολοκλήρωση της σύμβασης Οι ακόλουθες γλώσσες είναι διαθέσιμες για την ολοκλήρωση της σύμβασης: Ελληνικά
Δικαίωμα υπαναχώρησης
Οι καταναλωτές έχουν τα ακόλουθα δικαιώματα υπαναχώρησης: Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την συγκεκριμένη συμφωνία, χωρίς αιτιολογία εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών. Η περίοδος υπαναχώρησης ξεκινά δεκατέσσερις ημέρες από την ημέρα που είτε εσείς, είτε ένα τρίτο πρόσωπο εξουσιοδοτημένο από εσάς (όχι ο μεταφορεάς), παρέλαβε και το τελευταίο είδος της παραγγελίας σας. Για να εξασκήσετε το δικαίωμα σας για υπαναχώρηση, πρέπει να μας ενημερώσετε στη διεύθυνση ΑΫΦΑΝΤΗ ΚΩΝ. ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ Αλμυρού 30, 38334 ή στο 2421020155 σχετικά με την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε από αυτή την αγορά μέσω μία ξεκάθαρης δήλωσης (π.χ. ένα γράμμα που θα έχετε αποστείλει ταχυδρομικά, μέσω φαξ ή μέσω e-mail). Μπορείτε για αυτό το σκοπό να χρησιμοποιήσετε την εσωκλειόμενη φόρμα υπαναχώρησης, η χρήση, ωστόσο, της οποίας δεν είναι υποχρεωτική. Για να τηρήσετε τον χρόνο υπαναχώρησης, αρκεί να στείλετε την δήλωση σας ότι εξασκείτε αυτό το δικαίωμα σας πριν λήξει η διαθέσιμη περίοδος υπαναχώρησης. Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση (as new) όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ, τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων κλπ). Επίσης θα πρέπει να επιδεικνύεται το παραστατικό αγοράς.
Αποτέλεσμα Υπαναχώρησης
Αν αποφασίσετε να υπαναχωρήσετε από αυτή την αγορά, η εταιρεία μας οφείλει να σας επιστρέψει όλο το ποσό που έχει ήδη λάβει από εσάς ως πληρωμή, συμπεριλαμβανομένου του κόστος αποστολής (με εξαίρεση μεταφορικά κόστη που έχουν προκύψει επειδή επιλέξατε να διαφορετικό τρόπο παράδοσης από τον προκαθορισμένο φθηνότερο τρόπο παράδοσης που προτείνεται από εμάς), πάραυτα και το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που λάβαμε την δήλωση υπαναχώρησης σας από αυτή την αγορά. Τα έξοδα επιστροφής του/των προϊόντος/ων βαρύνουν εσάς (τον καταναλωτή). Για να ολοκληρώσουμε αυτή την επιστροφή των χρημάτων χρησιμοποιούμε τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε στην αρχική σας πληρωμή, εκτός εάν έχει κατ’ εξαίρεση συμφωνηθεί μαζί σας κάτι άλλο. Δεν πρόκειται να χρεώσουμε επιπλέον κόστη για την διαδικασία αυτής της επιστροφής χρημάτων. Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί αυτή την επιστροφή χρημάτων εωσότου παραλάβουμε και πάλι το είδος που θέλετε να επιστρέψετε ή μέχρις ότου μας προσκομίσετε αποδείξεις ότι έχετε επιστρέψει το είδος, οποιοδήποτε από αυτά συμβεί πρώτο. Πρέπει να επιστρέψετε ή να μας παραδώσετε το είδος, όχι αργότερα από δεκατέσσερις ημέρες από την ημέρα που μας στείλατε την δήλωση υπαναχώρησης σας. Ικανοποιείτε τους όρους της υπαναχώρησης αρκεί να επιστρέψετε τα είδη πριν την περίοδο των δεκατεσσάρων ημερών. Αναλαμβάνετε το κόστος των μεταφορικών αυτής της επιστροφής. Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να μην σας επιστρέψει τα χρήματα σας αν διαπιστώθεί κατά την επιστροφή του προϊόντος ότι αυτό έχει χρησιμοποιηθεί, καταστραφεί ή φθαρεί υπαιτιότητα σας. Επίσης η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να σας ζητήσει να καλύψετε πιθανή απώλεια της αξίας του είδους εάν διαπιστωθεί ότι οφείλεται σε δική σας χρήση του, σε άσκοπο βαθμό
Υπόδειγμα Φόρμας Υπαναχώρησης
• Προς [Εδώ εισάγετε το όνομα της εταιρείας, την διεύθυνση και πιθανόν τον αριθμό fax, και την διεύθυνση email]:
• Εγώ/Εμείς () δια της παρούσης επιθυμώ/(-ούμε) να εξασκήσω/(-ουμε) το δικαίωμα μου / μας () για υπαναχώρηση αναφορικά με την ακόλουθη αγορά ()/ την απόδοση της ακόλουθης υπηρεσίας ():
• Παραγγέλθηκε από()/ παραλήφθηκε από() • Ονοματεπώνυμο καταναλωτή(-ών) • Διεύθυνση καταναλωτή(-ών)
• Υπογραφή καταναλωτή (-ών)
• Ημερομηνία
(*) Παρακαλούμε διαγράψτε ότι δεν ταιριάζει στην αίτηση σας Φορμα Υπαναχώρησης
Κόστος μεταφορικών
Τα πακέτα αποστέλλονται μέσω Courier ή με μεταφορική ή με άλλο μέσo επιλογής του πελάτη, έπειτα πάντοτε από συνεννόηση με την εταιρεία.
Η παράδοση των παραγγελιών γίνεται από συνεργαζόμενη Εταιρεία Courier εντός 3-5 εργάσιμων ημερών. Αν πρόκειται για νησιωτικούς προορισμούς και δυσπρόσιτες περιοχές, ο χρόνος μπορεί να είναι από 5-7 εργάσιμες μέρες.
Κόστος μεταφορικών
Σε περίπτωση μεγάλου βάρους ή όγκου, ακόμη και αν το σύστημα υπολογίσει μεταφορικά, θα πρέπει να γίνει πρώτα συνεννόηση με μεταφορική εταιρεία για την αποστολή, αφού για υπηρεσίες courier κάτι τέτοιο θα έχει υψηλό κόστος. Σε κάθε περίπτωση ενημερώνεστε για το τελικό κόστος.
Οι αμοιβές αποστολής περιλαμβάνουν αμοιβές για τη διαχείριση και τη συσκευασία καθώς και τα έξοδα αποστολής. Τα έξοδα διαχείρισης καθορίζονται, λαμβάνοντας υπόψη ότι τα τέλη μεταφοράς διαφοροποιούνται ανάλογα με το συνολικό βάρος/όγκο της αποστολής. Σας συμβουλεύουμε να ομαδοποιήσετε τα προϊόντα σας σε μια παραγγελία. Δεν μπορούμε να ομαδοποιήσουμε δύο παραγγελίες που έχουν μπει ξεχωριστά, έτσι τα έξοδα αποστολής θα εφαρμόζονται σε κάθε μία από αυτές. Το δέμα σας θα αποσταλεί με δική σας ευθύνη, αλλά ιδιαίτερη μέριμνα λαμβάνεται για την προστασία εύθραυστων αντικειμένων.
Η εταιρία μας διατηρεί το δικαίωμα μη εκτέλεσης της παραγγελίας ή τροποποίησης του κόστους μεταφορικών, σε περίπτωση ειδικών συνθηκών, όπως δυσπρόσιτες περιοχές, συνολικός μεγάλος όγκος, ή συνολικό μεγάλο βάρος παραγγελίας κ.λ.π. Στην παραπάνω περίπτωση θα προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με σκοπό την άμεση ενημέρωση σας.
Στην αποστολή με μεταφορική δεν ισχύει η πληρωμή με αντικαταβολή, παρά μόνο η πληρωμή με πιστωτική κάρτα ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Στην περίπτωση που προσφέρουμε ως εναλλακτική, την παραλαβή του είδους από το κατάστημα, θα παραλάβετε σχετική ενημέρωση μόλις το είδος είναι έτοιμο προς παραλαβή. Εάν, κατά την πορεία επεξεργασίας της παραγγελίας σας, διαπιστώσουμε ότι κάποιο (-α) από τα είδη που έχετε παραγγείλει δεν είναι διαθέσιμο (-α), θα ενημερωθείτε σχετικά μέσω email.
Τρόποι πληρωμής
1. Αντικαταβολή (επιπλέον χρέωση 2,50€)
2. Κατάθεση σε λογαριασμό τραπέζης
Τράπεζα Πειραιώς
Αριθμός λογαριασμού : 5610018158222
IBAN: GR5301726100005610018158222
ALPHA BANK
Αριθμός λογαριασμού : 3110 0200 2007 702
ΙΒΑΝ : GR87 0140 3110 3110 0200 2007 702
ΕΘΝΙΚΗ
Αριθμός λογαριασμού : 201/643313-89
IBAN: GR2501102010000020164331389
3. Πληρωμή στα καταστήματά μας α) Αλμυρού 30 Βόλος β) Αχιλλέως 100 Αλμυρός
4. Πληρωμή με Paypal
5. Πληρωμή μέσω Χρεωστικής ή Πιστωτικής Κάρτας (Πύλη της τράπεζας Πειραιώς):
Το σύστημα πληρωμών του ηλεκτρονικού καταστήματος ayfanth.gr είναι της συνεργαζόμενης τράπεζας Πειραιώς με την μεθόδο “Redirection” στο Πειραιώς Paycenter. Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.ayfanth.gr δέχεται όλες τις πιστωτικές / χρεωστικές κάρτες Visa, Mastercard και Maestro. Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από συστήματα online ασφαλείας της τράπεζας Πειραιώς. Ο πελάτης ολοκληρώνοντας τις αγορές του και εκκινώντας τη διαδικασία πληρωμής στο δικτυακό τόπο της επιχείρησης, μεταβαίνει αυτόματα στην ειδική σελίδα πληρωμών της Πειραιώς (epay eCommerce) όπου ενημερώνεται για τη σχετική χρέωση και πληκτρολογεί τα στοιχεία της κάρτας του. Η διεκπεραίωση της πληρωμής γίνεται με απόλυτη ασφάλεια από την Πειραιώς , η οποίο ενημερώνει αυτόματα την επιχείρηση. Ο πελάτης έχει αυτόματα επιστρέψει στο δικτυακό τόπο της επιχείρησης από όπου και ενημερώνεται για την ολοκλήρωση της συναλλαγής.
Μπορείτε να εξοφλήσετε το ποσό της παραγγελίας με την πιστωτική σας κάρτα και με έως 12 άτοκες μηνιαίες δόσεις.
Το πρόγραμμα δόσεων είναι ως εξής:
Ποσό | Αριθμός δόσεων |
έως 300 € | έως 3 άτοκες δόσεις |
300,01€ –600€ | έως 8 άτοκες δόσεις |
600,01€ –… | έως 12 άτοκες δόσεις |
Διαδικασία παραγγελίας
Όταν επιλέξετε το επιθυμητό είδος, θα μπορείτε να το προσθέσετε στο καλάθι των αγοριών σας χωρίς καμία άλλη υποχρέωση, επιλέγοντας [Προσθήκη είδους στο καλάθι]. Μπορείτε να δείτε το περιεχόμενο του καλαθιού σας όποια στιγμή το επιθυμείτε, χωρίς καμία υποχρέωση, απλώς επιλέγοντας το [Καλάθι αγορών]. Τα είδη μπορούν να αφαιρεθούν από το καλάθι επιλέγοντας [Διαγραφή]. Αν επιθυμείτε να αγοράσετε τα είδη που εμφανίζονται στο καλάθι σας, επιλέξτε [Αγορά]. Στη συνέχεια, εισάγετε τις πληροφορίες σας. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με αστερίσκο. Η εγγραφή σας δεν είναι απαραίτητη. Τα στοιχεία σας αποστέλλονται κρυπτογραφημένα. Αφού εισάγετε τα στοιχεία σας, μπορείτε να τα επανεπιθεωρήσετε. Η διαδικασία της παραγγελίας ολοκληρώνεται επιλέγοντας “Ολοκλήρωση Αγοράς”. Η διαδικασία μπορεί να ακυρωθεί οποιαδήποτε στιγμή αν κλείσετε το παράθυρο του περιηγητή. Κάθε σελίδα σας παράσχει περαιτέρω πληροφορίες π.χ. πώς να κάνετε διόρθωση της παραγγελίας σας. Κρατούμε στο αρχείο μας τις πληροφορίες της παραγγελίας σας και τις συμπεριλαμβάνουμε μαζί με τους όρους και τις προϋποθέσεις (Ο&Π) στην επιβεβαίωση παραγγελίας που σας αποστέλλουμε μέσω email. Για λόγους ασφαλείας, μόλις συμπληρώσετε την φόρμα της παραγγελίας σας, τα στοιχεία σας δεν θα είναι πλέον προσβάσιμα μέσω του διαδικτύου.Για όλα τα προσφερόμενα είδη, ισχύουν τα νομοθετημένα δικαιώματα των καταναλωτών αναφορικά με τα ελαττωματικά είδη.
Μπορείτε επίσης να κάνετε τηλεφωνικά την παραγγελία σας στο 24210 20155, στο 24210 23616 και στο 24220 24300 ή να επισκευτείτε κάποιο από τα καταστήματά μας.
Εγγύηση Καλής Λειτουργίας
Η εταιρεία μας σας ενημερώνει ότι η εγγύηση καλής λειτουργίας των προϊόντων παρέχεται από τις εκάστοτε κατασκευάστριες ή αντιπροσώπους εταιρείες και όχι από την ίδια η οποία απλά τα μεταπωλεί.
Η εκάστοτε κατασκευάστρια ή αντιπρόσωπος εταιρεία δύναται να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το ελαττωματικό μέρος του προϊόντος ή σε κάποιες περιπτώσεις να αντικαταστήσει ολόκληρο το προϊόν όταν το κρίνει αυτή και μόνο.
Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία που αναγράφεται στο νόμιμο παραστατικό αγοράς ή στην ειδική θέση του εντύπου εγγύησης.
Υποχρέωση του αγοραστή είναι να ακολουθεί τους ενδεδειγμένους τρόπους λειτουργίας και να έχει πάντοτε το αποδεικτικό αγοράς του προϊόντος.
Η εγγύηση δεν ισχύει σε περιπτώσεις όπου το πρόβλημα στο προϊόν προέρχεται από λανθασμένη χρήση ή συναρμολόγηση. Για αυτό διαβάστε τις οδηγίες χρήσης πριν την χρήση του προϊόντος.
Τελικές Διατάξεις
Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος διέπονται από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως από τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών.
Αρμόδια Δικαστήρια για την επίλυση τυχόν διαφορών από τις συμβάσεις πώλησης μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, ορίζονται τα Δικαστήρια των Αθηνών. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς, ο Πελάτης μπορεί να απευθύνεται στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλ. Κάνιγγος, 10181, Αθήνα, www.efpolis.gr, τηλ.:1520, φαξ:2103843549), στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr, Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, τηλ.:2106460734, φαξ:2106460414), στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας