ΚΑΥΣΙΜΑ & ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ

Διατηρήστε τα αλυσοπρίονα STIHL και άλλα μηχανήματα βενζίνης STIHL σε άριστη κατάσταση με τα λιπαντικά και τα λιπαντικά πολλαπλών λειτουργιών μας. Τα premium λιπαντικά κινητήρα STIHL έχουν την καλύτερη δυνατή επιτάχυνση και διάρκεια ζωής από τους κινητήρες μας. Τα λάδια και τα λιπαντικά της STIHL αναπτύσσονται και διαμορφώνονται από τη STIHL για τη STIHL. Έχουμε ακόμη και λιπαντικό Bio Chain που είναι φιλικό προς το περιβάλλον και 90% βιοδιασπώμενο.

ΑΝΑΜΕΙΞΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

Τα βενζινοκίνητα εργαλεία STIHL λειτουργούν με μείγμα καυσίμου που αποτελείται από βενζίνη και λάδι κινητήρα.

Η ΣΩΣΤΗ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΚΑΙ ΛΑΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΣΑΣ STIHL

Είναι σημαντικό να τροφοδοτείτε τον κινητήρα με ένα μείγμα καυσίμου κατασκευασμένο σύμφωνα με τη σωστή αναλογία καθώς τα ακατάλληλα καύσιμα και οι λανθασμένες αναλογίες ανάμειξης μπορεί να προκαλέσουν σοβαρή ζημιά, οδηγώντας σε κόλλημα του εμβόλου, υπερβολική φθορά και τελικά μικρότερη διάρκεια ζωής για το εργαλείο σας.

Η αναλογία που πρέπει να θυμάστε όταν φτιάχνετε το μείγμα καυσίμου για το εργαλείο βενζίνης STIHL είναι:

1:50 = 1 μέρος λαδιού + 50 μέρη βενζίνης ή 20 ml λαδιού ανά λίτρο βενζίνης όταν χρησιμοποιείτε λάδι κινητήρα STIHL 2-stroke

Μπορείτε επίσης να ανατρέξετε στον παρακάτω πίνακα για να υπολογίσετε τις αναλογίες:

ΜΕΓΕΘΟΣ ΔΟΧΕΙΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ* (λίτρο) ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ (λίτρα) ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΛΑΔΙΟΥ STIHL   (ml)
1 1 20
2 2 40
3 3 60
5 5 100
10 10 200
20 20 400

*Τα δοχεία STIHL έχουν χώρο για να πάρουν τα επιπλέον ml

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΣΑΣ

ΤΙ ΕΙΔΟΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ;

Η βενζίνη στο μείγμα καυσίμου σας χρειάζεται ελάχιστο αριθμό οκτανίων 95. Χρησιμοποιήστε καύσιμο υψηλής ποιότητας για βέλτιστη απόδοση.

ΤΙ ΤΥΠΟΥ ΛΑΔΙΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ;

Θα πρέπει να χρησιμοποιείτε μόνο υψηλής ποιότητας λάδι για 2χρονους κινητήρες, που πληρούν τις απαιτήσεις για την ταξινόμηση TC. Το καύσιμο σας πρέπει επίσης να είναι όσο το δυνατόν πιο φρέσκο. Το λάδι κινητήρα STIHL 2-Stroke είναι ειδικά σχεδιασμένο για κινητήρες STIHL και θα παρατείνει τη διάρκεια ζωής του εργαλείου σας. Επιπλέον, με το λάδι κινητήρα 2- Stroke STIHL, εξοικονομείτε χρήματα μακροπρόθεσμα, καθώς χρησιμοποιείτε μόνο τη μισή ποσότητα σε σύγκριση με τις άλλες μάρκες.

Συνιστούμε ανεπιφύλακτα το λάδι κινητήρα STIHL HP Ultra καθώς έχει σχεδιαστεί για να καίγεται πλήρως στη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα σας STIHL και είναι σημαντικά υψηλότερης ποιότητας σε σύγκριση με τα ημισυνθετικά λιπαντικά. Εκτός από την καύση του με χαμηλά υπολείμματα, είναι επίσης βιοδιασπώμενο πάνω από 80% και χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα κατώτερα προϊόντα μπορεί να καταστρέψουν τον κινητήρα, τους δακτυλίους στεγανοποίησης και το ρεζερβουάρ καυσίμου του εργαλείου σας.

Τα πλεονεκτήματά σας με μια ματιά:

Επιδόσεις HP HP Super HP Ultra
Καθαριότητα + ++ +++
Προστασία + ++ +++
Λίπανση + ++ +++
Ισχύς κινητήρα + ++ +++

 

ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΑΜΕΙΞΕΤΕ ΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ

Φτιάξτε το μείγμα καυσίμου σας σε δοχείο που είναι εγκεκριμένο για χρήση με καύσιμα – Η STIHL πουλάει ένα μπουκάλι ανάμειξης καυσίμου 1λτ και δοχεία καυσίμου 3 ή 5 λίτρων . Ρίξτε πρώτα το λάδι και μετά τη βενζίνη. σφραγίστε το δοχείο καυσίμου και ανακινήστε το καλά για να συνδυάσετε το μείγμα καυσίμου. Τώρα είστε έτοιμοι να χρησιμοποιήσετε το μείγμα καυσίμου στο εργαλείο σας. Προσέξτε καθώς ανοίγετε το κουτί, σε περίπτωση που έχει αυξηθεί η πίεση στο εσωτερικό.

ΛΙΣΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ: ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ ΣΑΣ

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η βενζίνη είναι εξαιρετικά εύφλεκτη, επομένως όταν χειρίζεστε το μείγμα καυσίμου και ξαναγεμίζετε το εργαλείο σας, θα πρέπει να διατηρείτε απόσταση ασφαλείας από οποιαδήποτε γυμνή φλόγα, να αποφεύγετε τη διαρροή καυσίμου και να αποφύγετε το κάπνισμα. Ο ανεφοδιασμός πρέπει να γίνεται τουλάχιστον 3 μέτρα από την περιοχή που θα εκκινήσετε το εργαλείο σας.

Πριν γεμίσετε το ρεζερβουάρ καυσίμου, σβήστε τελείως τον κινητήρα. δεν πρέπει να το γεμίζετε όσο ο κινητήρας είναι ζεστός, καθώς υπάρχει κίνδυνος πυρκαγιάς σε περίπτωση υπερχείλισης του μείγματος καυσίμου.

Ανοίξτε προσεκτικά την τάπα καυσίμου, ώστε τυχόν υπερπίεση να εκτονωθεί σταδιακά και βεβαιωθείτε ότι δεν εκτοξεύεται καύσιμο από το ρεζερβουάρ.

Θα πρέπει πάντα να γεμίζετε το ρεζερβουάρ βενζίνης μόνο σε καλά αεριζόμενους χώρους.

Όταν γεμίζετε το ρεζερβουάρ καυσίμου, προσέξτε να μην χυθεί μείγμα καυσίμου ή να μην πέσει στα ρούχα σας. Εάν χυθεί λίγο, πρέπει να καθαρίσετε αμέσως το εργαλείο και να αλλάξετε τα ρούχα σας.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ: ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕΤΕ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ ΣΑΣ

Εκτός από τη χρήση των σωστών τύπων βενζίνης και λαδιού κινητήρα και την ανάμειξή τους στις σωστές αναλογίες, εδώ είναι μερικά πιο σημαντικά σημεία για να διατηρήσετε το βενζινοκίνητο εργαλείο κηπουρικής σας να λειτουργεί καλά.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ # 1: ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΜΕΙΓΜΑΤΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ 2 ΧΡΟΝΩΝ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ 30 ΗΜΕΡΕΣ

Αναμιγνύετε μόνο μικρές ποσότητες καυσίμου κάθε φορά, δεν πρέπει να αφήνετε το μικτό καύσιμο αποθηκευμένο σε δοχείο ή στο εργαλείο για περισσότερο από 30 ημέρες. Εάν δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο σας για ένα μήνα ή περισσότερο, αδειάστε το δοχείο και στεγνώστε το πριν το αφήσετε.

Το αποθηκευμένο καύσιμο είναι πιθανό να αναμιχθεί με οξυγόνο και υγρασία από τον αέρα. Αυτό μπορεί να είναι επιζήμιο για το μείγμα καυσίμου, καθώς μπορεί να επηρεάσει τη σύνθεση, δυνητικά προσβάλλοντας, ακόμη και εξαλείφοντας πρόσθετα, όπως αντιοξειδωτικά ή αντιδιαβρωτική προστασία. Αυτά τα πρόσθετα συστατικά συμβάλλουν στη βελτίωση των ιδιοτήτων του καυσίμου.

Η μακροχρόνια αποθήκευση μπορεί επίσης να οδηγήσει στο σχηματισμό ρητινώδους υπολείμματός («τσίχλα»), το οποίο παραμένει όταν εξατμίζεται το καύσιμο. Αυτό το υπόλειμμα μπορεί να εναποτίθεται στο θάλαμο καύσης του κινητήρα, προκαλώντας μπλοκαρίσματα στα ακροφύσια και τα φίλτρα καυσίμου.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ # 2: ΠΡΟΣΕΧΕ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΜΙΓΜΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΣΑΣ

Στο μίγμα καυσίμου δίχρονου με καύσιμα αιθανόλης, το λάδι και η βενζίνη ενδέχεται να διαχωρίζονται σχετικά γρήγορα, καθώς η υγρασία του περιβάλλοντος συνδέεται με την αιθανόλη και βυθίζεται στον πυθμένα του μείγματος. Μόλις διαχωριστεί, το μείγμα καυσίμου σας δεν έχει πλέον ομοιόμορφη κατανομή λαδιού δίχρονου κινητήρα σε όλο του, επομένως δεν μπορείτε να είστε σίγουροι ότι ο κινητήρας λιπαίνεται σωστά. Η ανεπαρκής λίπανση και ψύξη μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στη λειτουργία του εργαλείου σας ή ακόμα και μπλοκάρισμα του εμβόλου. Ένα διαχωρισμένο μείγμα καυσίμου δεν είναι πλέον ένα σωστά αναμεμειγμένο προϊόν, ακόμα κι αν το ανακινήσετε δυνατά.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ #3: ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΛΑΘΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΟΥ, ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

Εάν το ρεζερβουάρ καυσίμου περιέχει λανθασμένο μείγμα καυσίμου, δεν πρέπει να χρησιμοποιήσετε καθόλου το εργαλείο – ακόμη και για μικρό χρονικό διάστημα. Χρησιμοποιήστε μια χοάνη για να αδειάσετε τη δεξαμενή και ρίξτε το λανθασμένο καύσιμο σε ένα ασφαλές δοχείο και, στη συνέχεια, γεμίστε τη δεξαμενή με το σωστό μείγμα καυσίμου. Αν και αυτό είναι γενικά αρκετό για να διορθωθεί το πρόβλημα, αν διαπιστώσετε ότι το εργαλείο δεν ξεκινά, ίσως χρειαστεί επίσης να καθαρίσετε το μπουζί.

ΛΙΠΑΝΣΗ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΑΛΥΣΟΠΡΙΟΝΙΟΥ

Η επαρκής και συνεχής λίπανση της λάμας και της αλυσίδας είναι σημαντική για την αποφυγή ζημιών σε πολλά από τα βασικά εξαρτήματα του αλυσοπρίονου.

Το λιπαντικό θα αποτρέψει την πρόωρη φθορά και ζημιά στον συνδυασμό ράβδου, αλυσίδας και οδοντωτών τροχών κίνησης. Συμπληρώστε το λιπαντικό σας όταν γεμίζετε το ρεζερβουάρ καυσίμου. (Το ρεζερβουάρ καυσίμου θα αδειάσει πριν από τη δεξαμενή λιπαντικού της ράβδου).